Skogslik Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Eg har ikkje spillt Age Of Conan på 2 uker nå, har vert på ferie. problemet er at eg nå ser damagen på skjermen til alle som spiller. det er noe eg ikkje vill. og eg ser heller ikkje det eg healer andre for eller meg selv lengre noen måte og fikse dette på? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sjekk instillingene under option. Trykk ESC og trykk deg videre der i fra. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Esc -> Interface Options -> Basic -> Show 3D damage numbers Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 ja den er på, men eg ser damagen til alle andre, vill bare se min egen damage og allt som eg healer, på meg selv og andre. faen viss det ikkje kan gjøres normalt igjenn. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 ja den er på, men eg ser damagen til alle andre, vill bare se min egen damage og allt som eg healer, på meg selv og andre.faen viss det ikkje kan gjøres normalt igjenn. Tenker du på damagen i chat'boksen? Høyre klikk på chat'en > Unsuscribe > velg "Other hits others" eller noe. ta bort alt det der Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Merket det samme da jeg spillte her om dagen. Plutselig så jeg ikke min egen skade lenger blandt tallene som poppet opp ved fiendene. Fant ingen option til å slå av andre sine damage numre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 ja den er på, men eg ser damagen til alle andre, vill bare se min egen damage og allt som eg healer, på meg selv og andre.faen viss det ikkje kan gjøres normalt igjenn. Tenker du på damagen i chat'boksen? Høyre klikk på chat'en > Unsuscribe > velg "Other hits others" eller noe. ta bort alt det der nei er ikkje i chat boksen, men på selve skjermen, over fiendene og slikt. bra gjort av funcom og fjerne muligheten til og velge slikt selv :S Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er sånn det er etter siste patch. Ikke noe å gjøre med det. Forhåpentligvis legger de til et alternativ som gjør at man kan velge om man vil se andres dmg numbers eller ikke til neste patch, Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) De gjerner det i patchen som kommer i morgen, i følge RC på testlive. Hvordan de klarer tilfeldigvis bare klare å legge til slikt i det hele tatt er et annet spørsmål. Endret 16. juli 2008 av bamsefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå