Gå til innhold

Gjenopprette hele Lg Ku990

Anbefalte innlegg

Hei, jeg installerte Theme Manager på lg'en min, også glemte jeg å ta backup, så nå, som jeg ikke vil ha theme manager lenger, men ha mobilen helt normal som den var, får jeg ikke gjort det pga. at jeg ikke har backup filene. Kan dere hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg mener jeg har lest om dette på forumet på ku990.co.uk.

Det er en guide der pluss firmware til KU990 som du kan laste ned.

Du er ikke den første som gjør dette:p

Men IKKE prøv å levere den inn til verksted, du har ingen garanti på mobilen nå. (så lenge det ikke er et privat verksted da, eller "drop-in"-verksted)

Lenke til kommentar
Hei, jeg installerte Theme Manager på lg'en min, også glemte jeg å ta backup, så nå, som jeg ikke vil ha theme manager lenger, men ha mobilen helt normal som den var, får jeg ikke gjort det pga. at jeg ikke har backup filene. Kan dere hjelpe meg?

Men du? Kan du skrive sånn enkelt punkt for punkt hvordan du la inn theme manager? Jeg har efs mediabuilder og alt det der. Jeg skal ta backup av telefonen naturligvis. Jeg skjønner det litt bedre om det er på norsk:p

Mvh. Jon

Lenke til kommentar

Men du? Kan du skrive sånn enkelt punkt for punkt hvordan du la inn theme manager? Jeg har efs mediabuilder og alt det der. Jeg skal ta backup av telefonen naturligvis. Jeg skjønner det litt bedre om det er på norsk:p

Mvh. Jon

Hey! Jeg har lagt inn Thememanager nå. Jeg slettet det igjen ved å formatere minnekortet. Men jeg kan sende backupfilene hvis du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...