JoakimSv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei, jeg installerte Theme Manager på lg'en min, også glemte jeg å ta backup, så nå, som jeg ikke vil ha theme manager lenger, men ha mobilen helt normal som den var, får jeg ikke gjort det pga. at jeg ikke har backup filene. Kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei! Jeg mener jeg har lest om dette på forumet på ku990.co.uk. Det er en guide der pluss firmware til KU990 som du kan laste ned. Du er ikke den første som gjør dette:p Men IKKE prøv å levere den inn til verksted, du har ingen garanti på mobilen nå. (så lenge det ikke er et privat verksted da, eller "drop-in"-verksted) Lenke til kommentar
JoakimSv Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Så så lenge jeg velger riktig firmware kommer alt til å gå greit og jeg får riktig språk? Lenke til kommentar
JoakimSv Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Dette går ikke, for jeg får ikke koblet mobilen min opp med EFS Media Builder. Det kommer bare "No serial port" opp. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Beklager, men jeg vet ikke så mye om dette.. Men du kan spørre om det samme på forumet til ku990.co.uk Da får du sikkert hjelp;D Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei, jeg installerte Theme Manager på lg'en min, også glemte jeg å ta backup, så nå, som jeg ikke vil ha theme manager lenger, men ha mobilen helt normal som den var, får jeg ikke gjort det pga. at jeg ikke har backup filene. Kan dere hjelpe meg? Men du? Kan du skrive sånn enkelt punkt for punkt hvordan du la inn theme manager? Jeg har efs mediabuilder og alt det der. Jeg skal ta backup av telefonen naturligvis. Jeg skjønner det litt bedre om det er på norsk:p Mvh. Jon Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei, jeg installerte Theme Manager på lg'en min, også glemte jeg å ta backup, så nå, som jeg ikke vil ha theme manager lenger, men ha mobilen helt normal som den var, får jeg ikke gjort det pga. at jeg ikke har backup filene. Kan dere hjelpe meg? Men du? Kan du skrive sånn enkelt punkt for punkt hvordan du la inn theme manager? Jeg har efs mediabuilder og alt det der. Jeg skal ta backup av telefonen naturligvis. Jeg skjønner det litt bedre om det er på norsk:p Mvh. Jon Hey! Jeg har lagt inn Thememanager nå. Jeg slettet det igjen ved å formatere minnekortet. Men jeg kan sende backupfilene hvis du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå