Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei. Jeg skal, med god hjelp av en kompis som faktisk kan dette, sette inn resten av anlegget i bilen min. Har kun en forsterker og en liten sub som jeg skal koble opp i tillegg til diskantene som er der fra før av. Så for å prøve å komme til problemet så sliter vi allerede med å få strømkabelen gjennom den såkalte "torpedoveggen" som min kyndige kompis kaller det. Er det noen spesielle triks for å få strømkabelen gjennom på en Honda Civic 97mod? Ser for meg at det er ekstra vanskelig med denne bilen, da kompisen min har montert på flere biler før. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 mener å huske at det er en sort gummi-propp ganske langt nede på passasjer-siden. det er også isolasjon du må dra ut for å få ledningen gjennom. det er ikke lett å se denne proppen... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er ganske vanlig med et hull der ja. Inne i kupeen så kommer du til hullet bak hanskerommet. I min Corolla så er hullet nærme kupevifta. Er sikkert ikke så veldig forskjellig i en Civic. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 du ser ikke det hullet innenifra, jeg har gjort akkurat det samme på en civic av samme modell(lenge siden men). du ser det ikke innenifra pga lyd-isolasjonen som er der, denne kan du lett trykket ut fra motor-rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå