Alliha Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det har seg sånn at uansett kva eg gjer, lage den viktige vdf-en osv... så får eg alltid "unknown command ma_map" i console. så eg lurte på om nokon kunne laste opp dykkar mapper for mani admin som allerede er klare og legge denne steam id-en til admin: STEAM_0:1:18177091 ? hadde vore ganske greit om nokon kunne gjer det eller finne ut kva som er gale Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Bruker du VSP eller MetaMod for serveren din? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 ehhhh. hæ? ingenting utenom standard.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Her har jeg satt samme mani-admin (sånn jeg husker at det skal gjøres (har bare gjort det én gang for lenge siden)). Les her for hvordan du gjør ting og tang (som for eksempel å legge til admins). Lykke til! :-) Edit: Jeg vil anbefale deg til å kjøre serveren med SRCDS. Endret 14. juli 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) første linken: error 404... edit: har fått inn mani admin plugin, men nå vil ikkje scrds starta... eller eg får valgt antall spelerar osv. (den første pop-up-en) men etter eg trykker start server, skjer det ingenting:\ Endret 14. juli 2008 av alliha Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Da skal det fungere - var bare noe tull med BB-koden. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 yay! har ein rar-fil på nett som har same navn som brukarnavnet mitt !! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) forresten: skal eg pakke ut mappene under alliha til cstrike? edit: prøvde å legge det der, men ingenting skjer... eg har fatta det sånn at du legger det inn via MetaMod, og hvis eg då skriver meta version i console, så skal han svara med eit eller anna. men eg får bare "unknown command: meta" halp? Endret 15. juli 2008 av alliha Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du bør som sagt bruke SRCDS (dedikert server). Alt som er under alliah-mappen, skal inn i cstrike. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) har alltid brukt dedicated, hvis ikkje kunne eg jo ikkje ha brukt mani admin plugin... og mappene er lagt til under cstrike... men fortsatt "unknown command" la forresten merke til at det ikkje var nokon server.cfg som det står i guiden bør inneholde "exec mani_server.cfg" quick edit: har prøvd å opprette den sjølv og legge til linja, utan nytte Endret 15. juli 2008 av alliha Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skriv "meta list" i serverconsole. Eller "rcon meta list" i console. Kommandoene skal bli skrevet uten anførselstegn (""). Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 unknown command: meta Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har du lagt inn gameinfo.txt som føger med alliha da? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 unknown command: meta... uansett kva eg gjer:/ Lenke til kommentar
DiXi91 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei alliha, kort sagt er jeg en server drifter Eier og driftansvarlig for 4 hl2 servere ( 2 hdn og 2 css ) Det du bør gjøre nå er og re installere servern din ( ihvertfall fjerne det du har av tilleggs addons og plugins. Så vil jeg gjerne vite om du har en Linux eller Windows server. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) eg har reinstallert mange gongar og sletta alt. og eg kjører med windows vista Endret 21. juli 2008 av alliha Lenke til kommentar
DiXi91 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) bare slett alt nå, så skal jeg prøve og hjelpe deg Vær sikker på at du har den nyeste versjonen av Mani Admin Plugin; Mani Admin Plugin 2007 v1.2BetaS Endret 21. juli 2008 av DiXi91 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 DiXi: Om du hadde lest tråden, hadde du sett at jeg satt sammen s:mm og mani. Alliha: Har du fikset på gameinfo.txt - som jeg spurte deg om før i tråden? Lenke til kommentar
DiXi91 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) DiXi: Om du hadde lest tråden, hadde du sett at jeg satt sammen s:mm og mani. Alliha: Har du fikset på gameinfo.txt - som jeg spurte deg om før i tråden? Jookaim: Det er ingen grunn til og rote med S:MM, det er bare rot og ha det sammen med mani. og det var heller ikke soucemod alliha ba om. edit: ingen grunn til og endre på gametypes.txt heller, så lenge du bruker denne: http://mani-admin-plugin.com/mani_admin_pl...s/gametypes.txt Endret 21. juli 2008 av DiXi91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå