malmar Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei Jeg har fått veldig lang oppstart tid på maskinen min. Skjermen blir hengt med et bilde med Corecell Msi Micro Star et eller annet. Er det noen som vet hva dette kan skyldes så er jeg veldig takknemlig for hjelpen? Går nesten 5 min før jeg kommer inn i windows. Hilsen Geir Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvilken maskinvare har du? Hvilket operativsystem har du? Lenke til kommentar
malmar Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Hvilken maskinvare har du? Hvilket operativsystem har du? Har windows xp litt usikker på maskinvare? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvilken datamaskin har du? Lenke til kommentar
malmar Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Har et K8T Neo2 (MS-670E v1.X). Har en D-Bracket med 4 Led lys. Alle fire skal lyse grønt når alt er bra. Men nå lyser lampe nr 1 oppe til venstre rødt lenge under oppstarten. I hovedkort manualen at når den lyser rødt så står det følgende: Boot Attempt This will set low Stack and boot via INT 19h HVA BETYR DET? Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ser ut som du har et ram problem i følge denne linken http://forums.tweakguides.com/showthread.php?t=3534 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå