voss123 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg vurderer med STERKT å kjøpe med denne telefonen, men vil gjerne ha svar på noen spørsmål først. Kanskje det er litt mange, men jeg hadde sett veldig pris på om noen gidder å svare. 1-Passer mitt SE minnekort inn i LG? 2-Menyene er vel på norsk? man kan vel skrive ÆØÅ i meldingene? 3-Er mp3en veldig dårlig eller funker den helt greit? 4-Man kan vel spille musikk uten headset? Altså høyt rett fra mobilen? 5-Til slutt, blir skjermen fort slitt? Jeg har hatt en SE, mistet den et par ganger i gulvet, men har aldri fått riper i skjermen. Blir den fort ripete? Blir den seinere på reaksjonen etterhvert? Vil du anbefale telefonen? Superhyggelig om noen hadde giddet å svare Endret 13. juli 2008 av voss123 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hei! Jeg har ikke telefonen selv, men har prøvd den VELDIG mange ganger til forskjellige personer som har hatt den mellom 1mnd og 6mnd. Jeg bestillte denne teledonen selv på lørdag, for jeg ble veldig interessert etter å ha prøvd den:) 1. Hvis det står Micro-SD på kortet, så passer det. 2. Menyen er norsk, og du kan skrive ÆØÅ i meldingene. 3. I amobils test står det at Mp3-spilleren er dårlig. Grunnen til det er vel manglende EQ(Lydinnstillinger) Men utifra hva jeg har opplevd er Mp3-spilleren ganske god, både på menyer og lyd. Altså, helt grei:) 4. Det er innebygd høyttaler i telefonen, og den spiller ganske høyt! Du kan også koble til trådløst headset:) 5. Skjermen synes jeg ser ut til å tåle en del. Av alle de brukte KU990'ene jeg har prøvd, er det ingen som har hatt nevnverdige riper eller hakk. Så lenge du oppbevarer den i egen lomme eller veske, vil den holde seg ekstra fin:) PS: Det følger med en tynn folie du kan legge på skjermen før du begynner å bruke den, som beskytter telefonen for riper:) Håper det var til hjelp! Bare spør hvis det er noe mer:) Mvh. Jon EDIT: Og til slutt: JA! Jeg kan anbefale denne telefonen:) Mye moro i vente om du kjøper denne! Den er også veldig brukervennlig:) Endret 13. juli 2008 av jonfla91 Lenke til kommentar
voss123 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Tusen takk for svar! Jeg er en telfonbruker som ikke tenger superkjapt internett, men fint med litt kult stash på mobilen. Den er vel ikke kjempedyr heller? Vurderer å kjøpe den fra djuice sine sider med abn djuice control. To ting til; Er det vanskelig å skrive sms og lignende? Er den stor? Tusen takk for hjelpen!!! å ja! hvordan funker kamerahjulet? Endret 13. juli 2008 av voss123 Lenke til kommentar
cnil Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sony Ericssons egne minnekortstandarder passer bare i deres egne telefoner. LG støtter minnekort av typen Micro SD, mens Sony Ericsson bruker Micro M2. Altså må du kjøpe deg en ny minnebrikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 minnekort psiller strengt talt liten rolle nå da det er så billig at man har råd til å kjøpe ny type, heldigvis. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg vil ikke telefonen er noe spesielt stor. Den er akkurat passe til å gi deg følelse av kvalitet og av at det er noe i den, for å si det sånn:p SMS-skriving kan vel være vanskelig i begynnelsen for noen, men når jeg prøvde den, fikk jeg til å skrive sms fortere med den enn jeg gjør med min egen:) Endret 13. juli 2008 av jonfla91 Lenke til kommentar
system3 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nå har jeg hatt denne telefonen siden starten av desember 2007. Det er en veldig god mobil, og alt fungerer som det skal. Men selve skjermen derimot er jeg ikke særlig fornøyd med. Etter et halvt år med vanlig bruk, har den fått 1000 små skraper/merker. I mars var jeg uheldig og mista den på en stein, og fikk et stort merke på skjermen. ---Til dere som vurderer å kjøpe Viewty: Ha den i en veske/ etui når den ikke blir brukt, og pass godt på skjermen. Den er utsatt; kameraet også. Utenom det har alt som er av "sølv" på mobilen, begynt å flasse av. Det er fordi jeg har hatt telefonen i jakkelomma mi, med nøkler og diverse. Så husk å beskytte LG-en, folkens. Jeg gir LG ku990 4 av 6 mulige. Anbefalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå