Gå til innhold

Telefon som ligner LG enV?

Anbefalte innlegg

Hei hei

Jeg har lyst på en telefon som ligner på denne i form og fasong:

7258-4316-167-175-250x275.jpg

Etter hva jeg har fått med meg så funker ikke denne i Norge, så jeg trenger et annet alternativ. De eneste kravene jeg har er at kameraet skal være ok og at kalender/planlegger skal være god og oversiktlig til å holde orden på lekser og avtaler o.l. Utenom det så er det jo bare flott om den har all verdens fancy funksjoner osv, men det jeg kommer til å bruke den til er: vekkerklokke, planlegger, meldinger og ringing.

qwerty-tastatur hadde jo vært supert forresten.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei

Jeg har lyst på en telefon som ligner på denne i form og fasong:

7258-4316-167-175-250x275.jpg

Etter hva jeg har fått med meg så funker ikke denne i Norge, så jeg trenger et annet alternativ. De eneste kravene jeg har er at kameraet skal være ok og at kalender/planlegger skal være god og oversiktlig til å holde orden på lekser og avtaler o.l. Utenom det så er det jo bare flott om den har all verdens fancy funksjoner osv, men det jeg kommer til å bruke den til er: vekkerklokke, planlegger, meldinger og ringing.

qwerty-tastatur hadde jo vært supert forresten.

På forhånd takk!

Hva med noe sånt:

post-83703-1215943454_thumb.jpg

post-83703-1215943478_thumb.jpg

Dette er en Kina mobil som er forholdsvis enkel, GSM 900/1800, bluetooth, MicroSD. Prisen er i underkant av kr 1.000.- pluss frakt, vil tro den koster ca. kr 1.200.- totalt. Kan kjøpes fra http://www.ipmart.com/main/product/Zhong,T...&prod=30663

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...