Louboutin Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei hei Jeg har lyst på en telefon som ligner på denne i form og fasong: Etter hva jeg har fått med meg så funker ikke denne i Norge, så jeg trenger et annet alternativ. De eneste kravene jeg har er at kameraet skal være ok og at kalender/planlegger skal være god og oversiktlig til å holde orden på lekser og avtaler o.l. Utenom det så er det jo bare flott om den har all verdens fancy funksjoner osv, men det jeg kommer til å bruke den til er: vekkerklokke, planlegger, meldinger og ringing. qwerty-tastatur hadde jo vært supert forresten. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei heiJeg har lyst på en telefon som ligner på denne i form og fasong: Etter hva jeg har fått med meg så funker ikke denne i Norge, så jeg trenger et annet alternativ. De eneste kravene jeg har er at kameraet skal være ok og at kalender/planlegger skal være god og oversiktlig til å holde orden på lekser og avtaler o.l. Utenom det så er det jo bare flott om den har all verdens fancy funksjoner osv, men det jeg kommer til å bruke den til er: vekkerklokke, planlegger, meldinger og ringing. qwerty-tastatur hadde jo vært supert forresten. På forhånd takk! Hva med noe sånt: Dette er en Kina mobil som er forholdsvis enkel, GSM 900/1800, bluetooth, MicroSD. Prisen er i underkant av kr 1.000.- pluss frakt, vil tro den koster ca. kr 1.200.- totalt. Kan kjøpes fra http://www.ipmart.com/main/product/Zhong,T...&prod=30663 Lenke til kommentar
Louboutin Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Har siklet litt på HTC touch pro, vet noen hva den kommer til å ligge på, og når den kommer? Vet dere noe om planleggeren på den? Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har siklet litt på HTC touch pro, vet noen hva den kommer til å ligge på, og når den kommer? Vet dere noe om planleggeren på den? Så vidt jeg vet vil den koste drøyt 5.000.-, og kommer i September. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå