Big_blaster Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har kjøpt meg nytt Web Camera uansett osen drivere eller programvare jeg bruker henger bilde seg etter noen minutter har prøvd mer foskjellige web cams men det er det samme problemet Jeg har en 800MhZ 768 mb sd ram (pc133) Geoforce 2 mx400 32mb 120gb hdd abit hovedkort lydkort ig diverse anet søl. Kjører win xp (pro) er dette at vanelig problem ? Osen for jeg fiksa det ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kan være at kamera er J**** dårlig... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Mulig det hjelper å oppdatere driverne til grafikkortet ditt. Hvis du har prøvd flere forskjellige webcams og problemet er det samme, kan det ha noe med skjermkortdriverne å gjøre (mulig det er noe tull med "overlay mode") Lenke til kommentar
Big_blaster Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 har de nyeste driverne på skjerm kort "#%"&%#"&" Dritt kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå