osse-mon waits for alice Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har et lite problem med TVut. Bildet blir helt utmerket, men filmen jeg ser i mediaplayer vises ikke på TV'en, kun skjermen. Vinduet i Mediaplayer vises, men selve "filmvinduet" er sort. Noen som har en idé om hva som kan være galt? Jeg har Radeon VE med S-video-ut, og kablen fungerer helt fint. Har også en sånn "colorfix-plugg" tilkoblet... -Synes dette er merkelig, da alt annet vises fint på skjermen... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Virkelig ingen som har forslag? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Problemer med TV-out er det mange tåder med på forumet. Er ikke sikker på Radeon-korta om de må settes opp på samme måte som GeForce. Nederst i denne tråden er en oppskrift du kan prøve. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=92797 Yoda Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Takk for svaret, men det er anderledes på radeonkortene... Problemet var så enkelt som at jeg kjørte for høy refresh på TV-ut... Satte denne ned til 60Hz, og Voilá! Med andre ord: BRUKERFEIL :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå