Gå til innhold

Ny Fallout3 teaser.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Synes egentlig at teaseren ga veldig lite, men på en annen side er det jo bare en teaser. Synes å huske at de skulle presentere mer av spilleti dag forresten :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så lenge de holder seg unna den beryktede robothesten, så skal jeg nok prøve å kose meg med spillet i alle fall. =)

Lenke til kommentar

Får bare håpe at dette spillet ikke lider samme skjebne som Oblivion. Fantastisk da det kom, men etter at man hadde spilt det litt så viste det seg hvor mye dårlig det var i det.

Røvere på scriptede punkter langs alle veiene, som til slutt får glass og mithril armor dyre nok til å kjøpe store hus. Muligheten til å klare main quest på lvl1, drepe alle man møter i arena når man nettopp er kommet ut av fengselet.

Er fremdeles veldig skeptisk til om Bethesda klarer å lage en verdig oppfølger til Fallout serien, som i mine øyne er tidenes rollespill.

Lenke til kommentar
Det kommer i høst.

wuhu=) gleder meg, blir nok til konsoll siden oblivion funka bra der, regner med at det her vil trekke en del paraleller med oblivion:)

Håper virkelig at det ikke gjør det da det er to helt forskjellige spill, og Fallout serien er milevis over Elder Scrolls i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...