Vrengtpolvott Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 http://www.gametrailers.com/player/36039.html Håper de beholder view distancen i det ferdige produktet! Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Stilig, men kunne de ikke gi oss mer enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Synes egentlig at teaseren ga veldig lite, men på en annen side er det jo bare en teaser. Synes å huske at de skulle presentere mer av spilleti dag forresten Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 De viser sikkert litt gameplay i løpet av E3, håper det iallefall. Selv syns jeg de har fanget feelingen og grafikkstilen perfekt fra de forige Fallout spillene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er noe med Fallout 3 som vekke min interesse, uten at eg egentli har så mye peiling på det men utifra bilder og denne teaseren gleder eg meg enormt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Så lenge de holder seg unna den beryktede robothesten, så skal jeg nok prøve å kose meg med spillet i alle fall. =) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Får bare håpe at dette spillet ikke lider samme skjebne som Oblivion. Fantastisk da det kom, men etter at man hadde spilt det litt så viste det seg hvor mye dårlig det var i det. Røvere på scriptede punkter langs alle veiene, som til slutt får glass og mithril armor dyre nok til å kjøpe store hus. Muligheten til å klare main quest på lvl1, drepe alle man møter i arena når man nettopp er kommet ut av fengselet. Er fremdeles veldig skeptisk til om Bethesda klarer å lage en verdig oppfølger til Fallout serien, som i mine øyne er tidenes rollespill. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Forstår egentlig ikke hvorfor jeg gleder meg så mye til dette spillet... Må vel være settingen og det faktum at Bethesda utvikler det! Oblivion var helt fantastisk, og tror dette også blir det Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 jada dette ser digg ut, blir mye bra spill fremover nå Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 så absolutt hva jeg er mest gira på iår etter Mgs 4 hadde release ! forresten kommer det iår eller neste år?:O Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Det kommer i høst. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det kommer i høst. wuhu=) gleder meg, blir nok til konsoll siden oblivion funka bra der, regner med at det her vil trekke en del paraleller med oblivion:) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Det kommer i høst. wuhu=) gleder meg, blir nok til konsoll siden oblivion funka bra der, regner med at det her vil trekke en del paraleller med oblivion:) Håper virkelig at det ikke gjør det da det er to helt forskjellige spill, og Fallout serien er milevis over Elder Scrolls i mine øyne. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det kommer i høst. 9. Oktober to be exact Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hopper på denne tråden med litt info fra IGN.com: IGN: Fallout 3 Preview Lady Killer: 10% damage against female opponents, plus unique dialogue with them as well oh lord! Her har vi enda mer info du gitt, denne gangen fra Gamespy: Gamespy: Fallout 3 Preview Endret 14. juli 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Nydelig! Takk LarsP! Skal lese når jeg kommer hjem fra jobb! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Agh, må nesten bare ha spesialversjonen til Amazon.com. Den kommer til å koste oss nordmenn nesten 1000,- grunnet merverdiavgift og gebyr, men det er det nok verdt: Lenke til kommentar
bz3rker Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 håper det blir like fritt som i oblivion, å da mener jeg sandbox følelsen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er skeptisk, veldig skeptisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå