kesse Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei! Jeg bestemte meg i går kveld for å at jeg skal ha meg en av disse tre maskinene. Trenger den før skolestart og jeg må bestille i løpet av dagen da jeg reiser bort en periode nå. Jeg rekker ikke å sette meg inn i de 3 forskjellige maskinene altfor mye, så håper dere har noen gode råd til meg. Det er sikkert mange andre som står mellom disse maskinene også, så en litt omfattende tråd om dette emnet kan sikkert være nyttig for mange. Mine kriterier: 1. Må ha den før skolestart 20.August ca. 2. Helst 10", men er greit med 8,9" også. Men jeg vil ikke måtte scrolle sideveis for å se hele skjermbildet. 3. God batteritid. 4. Lagring, så mye som mulig så klart. Men det er viktigere med god batteritid fremfor mye lagring, tenker da på SSD kanskje er mer strømsparende? 5. Stille - VIKTIG! 6. Godt tastatur - Helst så stort som mulig hvis det er noen forskjell på de modellene. 7. Aldri brukt Linux noe særlig, så jeg tror jeg helst vil ha XP, hvertfall muligheten til å innstallere det senere dersom jeg ikke liker linux. Hvem vil dere anbefale?? Kom gjerne med råd og tips! Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er stor sannsynlighet for at ingen av maskinene har komt på lager innen 20. august. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Selvom det står bekreftet hos Komplett på One og EEE ? Dersom ingen av de kommer før 20 August må jeg jo bare vente, skal ha en av de uansett. Lenke til kommentar
olais Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det noen av disse maskinene som har uttak for ekstern antenne, eventuelt plass for PCMCIA-kort? Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Denne tråden er viktig nå når man skal velge hvilken av disse maskinene man skal kjøpe. Er det noen som har kjennskap til dem og kan komme med fordeler og ulemper den ene kontra den/de andre? Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det noen av disse nett-PCene som har plass til to RAM brikker så man kan oppgradere til 2 eller 4 GB RAM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå