hack_on Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Når jeg prøver å velge en nedlastet ringetone til min t720 går jeg inn på helt vanlig måte: varseltyper--->detaljer--->samtaler--->og så velger jeg ringetonen jeg vil ha. Men neste gang det ringer så kommer ringetonen som er over eller under... Noen som har det samme problemet? hvor mange ringetoner kan dere ha? Jeg har lastet ned omtrent 30 ringetoner fra wappen nå. Skryte, skryte... Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 T720 er dårlig. Kast den i do, og kjøp deg Nokia 7650 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har ikke hatt det problemet, men jeg har ikke så mange ringetoner da. Har så mange kule bilder som jeg har lastet ned... *skryte* *skryte* Lenke til kommentar
hack_on Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg får plass til omtrent 6 nedlastede bilder jeg. Hvor mange kan du ha? Kaste den i do??? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Du kan ha en del ringetoner, det kommer ann på hvor mange bilder, eller hvor mye data kapasitet spillene tar. Så vis du har nesten ingen spill, så kan du ha mange ringetoner og bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå