rogergr Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 For mange er mobiltelefonen blitt en sentral del av dagliglivet. Men hva om du en dag finner lyden av ditt eget dødsøyeblikk på telefonsvareren? Les mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Så originalen på kino en gang, og den var jævlig skummel. Husker et par av kompisene mine hadde ringetonen på mobilen, og jeg ble livredd hver gang. Det er dog noen år siden. Vil ikke ødelegge inntrykket med å se denen filmen, da jeg regner med den ikke er på langt nær like bra. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Shannyn Sossamon spiller jo bare i dritt om dagen, stakkar. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så originalen på kino jeg også. Vi var fire stykker, og alle satt den siste halvtimen og så gjennom fingerne sine med pulsen skrudd til maks. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Originalen er genial. Amerikanerne vet alltid best. Ergo er denne filmen en klassiker. Vi får håpe de to oppfølgerne ikke blir amerikanisert. Kan de ikke i det minste gå tilbake til å lage elendige oppfølgere i stedet for å ødelegge asiatiske filmer? Det neste blir vel en amerikansisert versjon av [rec] eller noe sånt. Den er jo spansk, så da unngår vi "enda en asiatisk film i amerikansk versjon". Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Amerikanisert til det ugjenkjennelige! God bless the united states of whatever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg