Undertow Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hepp Har nettopp satt i nytt hk, cpu og minne på min maskin - og smallt inn oem av vista som jeg har benyttet tidligere. Hvor er oversikten over hvor mange poeng man har igjen? Eller droppet ms hele dette svineriet? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har selv fjernet det, men jeg tror det ligger under "Kontrollpanel->System". Bare høyreklikk på "Datamaskin" og velg "Egenskaper". Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Fjernet? Funksjonen jeg snakker om var en et poengsystem der endringer i maskinvaren gjorde at man til slutt ikke kunne bruke oem-versjonen. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Å beklager. Jeg tenkte visst på WinSAT. Men nå forstår jeg hva du mener. Her finner du nok det du leter etter. Redigert: Du finner det under "Hardvareendringer og lisens". Endret 13. juli 2008 av elektronvandring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå