Nimrad Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva er billigste pris på 8 og 16GB versjonene uten abonnement i Norge? Ble det til at man må betale første måned? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Telefonpris + 1.mnd + bruddgebyr = det du må betale: iPhone 3G 16Gb/iTalk Large: 890 + 1.099 + 3.500 = 5.489 iPhone 3G 8Gb/iTalk Large: 1 + 1.099 + 3.500 = 4.600 iPhone 3G 16Gb/iTalk Medium: 1.590 + + 699 + 3.000 = 5.289 iPhone 3G 8Gb/iTalk Medium: 690 + 699 + 3.000 = 4.389 iPhone 3G 16Gb/iTalk Small: 2.290 + 399 + 2.400 = 5.089 iPhone 3G 8Gb/iTalk Small: 1.390 + 399 + 2.400 = 4.189 Du MÅ betale første måned ja Lenke til kommentar
uNF Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 er dette inkludert fjerning av operatørlås? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) er dette inkludert fjerning av operatørlås? Ja. Endret 13. juli 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
rioi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 kan jeg si opp abonemanget på en hvilken som helst expert butikk? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 kan jeg si opp abonemanget på en hvilken som helst expert butikk? Expert selger ikke iPhone.....Telebutikken fikser det for deg eller du ringer netcom Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Drar frem denne igjen. Ser ut som Netcom har endret abonnementsvilkårene for iTalk? https://netcom.no/priser/diverse.html Har du kjøpt iPhone viser vi til abonnementsvilkårene for beregning av bruddgebyr, se avsnittet: For iTalk, punkt om bruddgebyr. https://netcom.no/iphone.html?fane=vilkar Er Kunden i bindingstid ved oppsigelse av avtalen utløses et bruddgebyr. Dersom en Kunde bryter forutsetningene, jf. bl.a. pkt 2 siste setning i Abonnementsavtalen, for inngåelse av denne avtalen (f.eks. ved å utnytte oppsigelsesretten mer enn en gang), forbeholder NetCom seg retten til enten å fastholde Abonnementsavtalen ut bindingstiden eller kreve erstattet fra kunden sitt fulle økonomiske tap, dvs i tillegg til bruddgebyret det resterende fortjenestetap for bindingstiden. NetCom har en slik regel da man ser at flere utnytter et gunstig tilbud på tjenester og telefon kun for å tilegne seg telefonen og ikke de tilhørende teletjenester. Er det fortsatt samme prisene som kewell79 skrev tidligere i tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå