Gå til innhold

N82 - bildene forsvinner!

Anbefalte innlegg

Jeg tok en serie på 40-50 bilder på min tre måneder gamle N82 (sort utgave) i løpet av en time, og da jeg skulle se på dem, var bare fem av bildene på kortet. Jeg kunne lagre to til som jeg hadde sendt per MMS. Av nummerne på bildene kunne jeg se at de som forsvant, faktisk var tatt (dvs. tildelt nummer). Det er god plass på kortet på 2 GB. Jeg har ikke slettet noen av bildene selv, og ventet hver gang til bildebehandlingen var ferdig før jeg tok et neste bilde. Har noen opplevd noe lignende? Og finnes det noen mulighet til å finne bildene som mangler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å lete etter dem med filbehandlings greien. Både på minnekort og telefonminne.

Forsøkte det, men fant ikke noe. Det er litt skummelt om bilder bare forsvinner av seg selv.I dette tilfellet var det ikke kritisk, men neste gang kan det jo være hundrevis av feriebilder ...

Har noen andre opplevd dette på sin Nokia N-telefon (eller andre for den saks skyld)?

Lenke til kommentar
Prøv å lete etter dem med filbehandlings greien. Både på minnekort og telefonminne.

Forsøkte det, men fant ikke noe. Det er litt skummelt om bilder bare forsvinner av seg selv.I dette tilfellet var det ikke kritisk, men neste gang kan det jo være hundrevis av feriebilder ...

Har noen andre opplevd dette på sin Nokia N-telefon (eller andre for den saks skyld)?

Har opplevd det. Problemet var minnekortet. Tok det ut, inn igjen, ut, inn igjen, ut, inn igjen og så oppdaterte tlf seg (prosenten økte...). Vips så var bildene der igjen. Men, det skjedde flere ganger. Jeg kjøpte meg nytt minnekort, og kastet det gamle. Alt fungerer knirkefritt med nytt minnekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...