Gå til innhold

Mulig å fylle opp ringkontantkortet til en venn av meg?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å fylle opp rinkontantkortet til en venn av meg. Er det mulig å gjøre dette på en annen måte enn å kjøpe et ringkontantkort? Personen lar meg nemlig ikke få lov til dette, ergo må jeg gjøre det skjult og i all hemmelighet.. Er dette mulig?

Telefonnummeret er 4133xxxx. Tror det er Netcom eller Telenor ringkontant, men dette kan finnes ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror nok meldingen med kontantkort nummeret må sendes ifra telefon som bruker simkortet til dette abbonemanget.. eller.. I noen minibanker kan man lade opp kontantkortet, kanskje man bare kan skrive inn nr der? Jeg bruker ikke kontantkort til vanlig så jeg har ikke prøvd det, men noen andre har kanskje?

Lenke til kommentar

Når du fyller opp med minibank tror jeg du taster inn telefonnummeret.

En ting som burde vært mulig er å gi fra sin egen konto til en annen persons konto. Hvis en person bli tom på kortet, skulle det gått an å liksom overføre 20 kr f.eks.

Jaja. samme for meg - har Chess og slipper å bli tom (og det betaler jeg hele 9kr i måneden for...)

Lenke til kommentar
Men hvorfor pokker skal du lade opp kortet til en som ikke vil det??

Vel.. ehh.. denne personen og jeg har tidligere sendt meldinger til hverandre. Personen er nå tom på kortet. Unnskyldningen for å ikke fylle opp, er pengemangel. As if.. (men personen sparer jo penger da)

Så jeg tilbød meg å betale et ringkontantkort. Mitt tilbud var ikke helt seriøst da, men personen godtok det i hvert fall ikke..

Derfor vurderer jeg å fylle opp kortet mot personens vilje. Litt fordi man alltid vil gjøre motsatt av det man blir fortalt. Litt fordi jeg da kanskje får en melding fra personen. Litt fordi personen fortjener det og jeg er spent på hvordan personen kommer til å reagere. :)

Kan man fylle opp i alle minibanker? Kan ikke akkurat huske jeg har sett slike.. så bor jeg også i en relativt liten by.. Hmm, jeg får se utover uka. Bare fortsett å komme med innspill! Tusen takk til de som allerede har svart! :)

Lenke til kommentar
Vel.. ehh.. denne personen og jeg har tidligere sendt meldinger til hverandre. Personen er nå tom på kortet. Unnskyldningen for å ikke fylle opp, er pengemangel. As if.. (men personen sparer jo penger da)

snuser jeg ett havegg på sjekker'n? :yes:

lykke til a mann!!

Lenke til kommentar
Jeg ønsker å fylle opp rinkontantkortet til en venn av meg. Er det mulig å gjøre dette på en annen måte enn å kjøpe et ringkontantkort? Personen lar meg nemlig ikke få lov til dette, ergo må jeg gjøre det skjult og i all hemmelighet.. Er dette mulig?

Telefonnummeret er 4133xxxx. Tror det er Netcom eller Telenor ringkontant, men dette kan finnes ut..

Det er kanskje en grunn til at denne personen nekter deg å gjøre det. Respekter det isteden.... :roll:
Lenke til kommentar
snuser jeg ett havegg på sjekker'n?  :yes:  

lykke til a mann!!

Hehe.. takk! Du er i alle fall inne på noe. Men jeg har nesten daglig fysisk kontakt med personen, så dette er ikke akkurat for å sjekke opp noen.

Så er da spørsmålet om personen egentlig hár penger på kortet allikevel.. Kanskje alt bare er bullshit og personen er lei meldingene mine? Jo mer jeg tenker over det, jo merkeligere finner jeg det at en slik personlighet klarer seg uten mobil. Samtidig er det en ærlig sjel, men uff.. vi skulle vel ikke diskutere dette!? :o :D:p

Lenke til kommentar
Det er kanskje en grunn til at denne personen nekter deg å gjøre det. Respekter det isteden.... :roll:

Generelt liker ikke personen at andre spanderer/betaler noe som helst. Personen vil gjøre opp for seg selv.. og snylter ikke på andre. Personen nektet meg forresten ingenting. Personen sa bare; "Nei, det får du ikke lov til" (med et smil)

Men jeg skal selvsagt vurdere saken. Tror uansett ikke 50 kroner vil føre til verdens undergang.. Og husk; vi er gode venner!

Lenke til kommentar

Off-topic, men ok.. :smile:

Jepp, det har blitt mange poster i det siste. Snart (kanskje på mandag) tar jeg én uke fri fra HWN-nettverket. Har blitt altfor mye PC i det siste.

Jeg holder på å fikse en ny avatar nå.. vil nok skifte litt utover kvelden.. Det er forresten meg i solbriller på vorspiel sist helg før russebryllupet. Du likte russelua altså? Min gamle avatar.. Hmm.

Jeg er singel. Jeg har en kjempegod kvinnelig venn. Hun er av den kose(lige) typen, full av energi og meget utadvendt.

Lenke til kommentar

du kan fylle på kortet i alle minibanker i hele landet...

ring telenor og hør om det er en kunde av dem...

det er de samme beløpene som vanlige kontantkort saom du kan bruke ( det er ganske dumt synes nå jeg...) dvs. 150, 300 og 500 (riktig?)

du kan fylle på både telenor og netcom forresten...

det er ikke flere som tilbyr denne tjenesten (ikke sense,you etc...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...