Laughing Madcap Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hey. Jeg er temmelig sikker på at jeg kom inn på andre året musikk vgs. Men har et stort problem. Jeg må svare på at jeg vill ha plassen, men jeg er på ferie i Sverige, og har ikke vigo papirene tilgjengelig og mobilen min funker ikke. Hva skal jeg gjöre for å få tak i brukernavn/passord? Har prövd å sende melding til en lärer på itslearning, men får ikke svar. Hjelp! Endret 13. juli 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Ifølge sidene til vigo kan du få hjelp av inntakskontoret i fylket f.eks. ved å bruke dette kontaktskjemaet. Vil anta at det også er mulig å bare velge "jeg er ny bruker". Endret 13. juli 2008 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Fikk jo brukernavn og passord på SMS, da vi fikk beskjed om at inntaket var klart. Edit: Glem det jeg sa Endret 13. juli 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sjekk mailen din. Jeg fikk hvertfall brukernavn og passord tilsendt på mail! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Ifølge sidene til vigo kan du få hjelp av inntakskontoret i fylket f.eks. ved å bruke dette kontaktskjemaet.Vil anta at det også er mulig å bare velge "jeg er ny bruker". Men jeg er jo ikke ny bruker? Skal jo akseptere 2 året, har förste årets karakterer osv. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 På "Ny bruker" logger du inn med fødselsnummer, så jeg ville ikke sett bort ifra at det er mulig å få det til på den måten. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Skal teste! Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Gå på eposten din og finn frem "kviteringen" på at du søkte andreåret. der står brukernavnet ditt. Så er det bare å kjøre recover password. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå