CaNaBiS Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei! Jeg har Apache Server og Php funker fint. Men skal ha forum nå, og da må jeg bruke mysql, men jeg vet ikke hvordan... Noen som veit om en guide, eller kan si meg hva jeg skal jøre? :-? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Gå inn på www.mysql.org og last ned installasjons filene til ditt os. Installer filene, og start opp mysql consolet. Dersom du skal bruke phpbb så trenger du bare opprette en tom database. create database forum; exit Lenke til kommentar
voxra Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Noen som veit om en guide... Eg laga ein guide for 3 år sidan, den var til Windows, du seier ikkje kva operativsystem du har. Eg veit ikkje om lenkene der framleis virkar, eg har ikkje sett på sida på dei tre åra. Her er den i alle fall: http://voxra.com/vevtjener/ Lykke til i alle fall, Randi A. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Noen som veit om en guide... Eg laga ein guide for 3 år sidan, den var til Windows, du seier ikkje kva operativsystem du har. Eg veit ikkje om lenkene der framleis virkar, eg har ikkje sett på sida på dei tre åra. Her er den i alle fall: http://voxra.com/vevtjener/ Lykke til i alle fall, Randi A. XP Lenke til kommentar
voxra Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 XP skulle vel likna nok til at du kan få litt hjelp på den sida. Det siste avsnittet omhandlar MySQL. Randi A. Lenke til kommentar
Booth Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei! Jeg har Apache Server og Php funker fint.Men skal ha forum nå, og da må jeg bruke mysql, men jeg vet ikke hvordan... Noen som veit om en guide, eller kan si meg hva jeg skal jøre? :-? Jeg har en sykkel som funker fint. Men så skal jeg ha noe greier inn i SAP , hva skal jeg jøre...... Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Dersom du skal bruke phpbb ..så bør du se www.phpbb.no Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Dersom du skal bruke phpbb ..så bør du se www.phpbb.no Og hvis du spammer forumet her med sånn unyttig info, er det i hvertfall ikke god reklame for phpbb.no! Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 vBulletin er jo "litt" bedre... eller mye... hmmm, last ned en "mindre" lovlig versjon eller kjøp det konge prog... ( ja, jeg har kjøpt det! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå