The Stig Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei. Kom over denne på ebay. Det er enkelt og greit en liten sak som skal (slik jeg forstår det), festes som et mellomledd på ledingen til "AFM". Denne skal altså, enkelt og greit levere inntil 15 ekstra bhp. Jeg er jo fult klar over at man kan oppnå dette (og mer) med en ordentlig chip, men jeg stiller meg særdeles skeptisk til at dette kan fungere for 100,- kr. Er det noen som har prøvd det, eller vet hva det går ut på? Vil gjerne høre om det er et snev av håp at dette fungerer. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har sett liknende produkter før, og de var bare en enkel motstand som kobles mellom luftmassemåleren og hjernen for å få den til å tro at motoren får mer luft enn den egentlig gjør, dermed fetes blandinga opp. Jeg vet ikke hvor store mengder det er snakk om, men uansett tror jeg ikke katalysator og lambdasonden(e) har godt av dette i lengden. Apropos lambdasonde, så vil jo denne signalisere til hjernen at blandinga er feil, så jeg vet ikke hvor mye gagn/ugagn den motstanden egentlig vil gjøre. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hjelper vel nesten mer å fjerne baksetene enn å sette på den "chipen". Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hjelper vel nesten mer å fjerne baksetene enn å sette på den "chipen". Hjelper sikkert enda mere hvis han fjerner dashbordet alle tak og dørtrekk og passasjersete også, så kan han bytte ut alt annet i carbon og ta av girkula ....... Såklart hjelper det å ta ut bakstene men er da vel ikke det som vi snakker om her Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du blir ikke å få en eneste hk ekstra med den der dingsen, slikt jallamekk har vært tatt opp ca "100 ganger" før her på forumet og det fungerer ikke. kjøp deg en flaske braastad i stede (vist du liker slikt) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Hihi, fikk akkurat samme respons på bilforumet - så da var vel den saken biff. Ja ja, er det for godt til å være sant - så er det vel som regel det. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Blir som han gjøken som skrev et innlegg her for noen måneder siden; Om hvordan han fikk bilen til å gå fortere, ved følgende modifikasjoner: - Ekstra lufttrykk i dekka - Strippet bilen for all vekt, deriblandt reservehjul og bakseter - Fylte aldri full tank - Halvparten av anbefalt oljenivå på bilen Mener også at han hadde kjøpt KN-filter som gav han en så markant effektøkning, at han hadde problemer med å kjøre FOR FORT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå