Gå til innhold

Razer mystify boomslang 2500. NY

Anbefalte innlegg

Razer har i sammarbeid med terratec(tror det var dem) begynt å masseprodusere en ny boomslang mus med 2600 dpi. Den blir laget i en europeisk fabrikk og skal ikke ha manglene som kjennetegner en boomslang 2000 fra tawain fabrikken. Den skal koste 69? og forventes på markedet i april.

I følge robert krakoff skal support avdelingen gjennopprettes, og det vil være mulighet for innbytte av ødelagte boomslang 2000 modeller med serienummer krz2000-4.

Informasjon hentet fra diverse forum, cebit og mail fra manager.

http://mitglied.lycos.de/webfutura/kram/oben.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kommer aldri til å kjøpe en kule mus, jeg tror de fleste optiske mus utkonkurrer den der lett.

No way.

Jeg bruker riktignok en MX700 pr. idag (har også testet MX500 og MS sin 'beste' optiske før jeg valgte MX700'en), men hvis min Boomslang 2000 ikke hadde vært utslitt etter hundrevis av timer med heftig spilling så hadde jeg fremdeles brukt den til spilling idag fremfor tradisjonelle optiske mus.

Jeg kommer garantert til å kjøpe Boomslang 2500 (eller hva den blir å hete), for det er noe med følelsen man får når det faktisk er en fysisk kule tilstede.

Forøvrig så er Razer Boomslang basert på optisk avlesning, med den forskjell at det er hjulene inni (som beveges av kula) som leses av optisk og ikke musas underlag. Så hvis man tøyer begrepene litt så er faktisk Boomslang en optisk mus, bare på en litt annen måte enn 'vanlige' optiske mus.

Lenke til kommentar

Jeg bruker riktignok en MX700 pr. idag (har også testet MX500 og MS sin 'beste' optiske før jeg valgte MX700'en), men hvis min Boomslang 2000 ikke hadde vært utslitt etter hundrevis av timer med heftig spilling så hadde jeg fremdeles brukt den til spilling idag fremfor tradisjonelle optiske mus.

Helt enig. Bruker nå selv en MX500, men den gamle Boomslang'en var mye bedre. Skulle fortsatt ha brukt den til spilling hadde det ikke vært for at den måtte avlives pga. sykdom.

Lenke til kommentar

Når dem ikke lager en optisk gamer mus begynner jeg å lure på hvor seriøs dem er, så og si alle gamere bruker _bare_ optiske muser og tenke på å kjøpe kulemus er helt utelukkende. Tror hele gjengen har fått et slag i hodet eller lignende, det eneste er at designet har jeg alltid likt svært godt.

Lenke til kommentar
Når dem ikke lager en optisk gamer mus begynner jeg å lure på hvor seriøs dem er, så og si alle gamere bruker _bare_ optiske muser og tenke på å kjøpe kulemus er helt utelukkende.

Det er vel rett og slett fordi dagens optiske museteknologi (litt av et uttrykk!) pr. idag ikke er like presis som det man oppnår ved å kombinere kule med optisk slik Boomslang gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...