mannyboi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg har en n95 8gb som jeg fikk for noen dager siden, og dette er mitt første forsøk på symbianos da jeg har vært fast SE-mann i alle år. Støtte for youtube er tydeligvis viktig for produsentene nå til dags, og alle skryter at det er youtube-støtte på telefonene sine. Jeg syntes nettleseren på s60v3 er meget bra, men jeg har problemer med å se på filmer på nettopp youtube. RealPlayer skal jo fikse biffen her, men jeg får ikke sett en eneste youtube-film på telefonen min. Alt jeg får er en feilmelding, etter at den har lastet en stund, som sier at det er et tidsavbrudd med serveren. Dette skjer uansett hvor lang filmen er. Noen som har noen behjelpelige råd å komme med? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Løsning: EM Tube http://www.symbian-freak.com/news/007/12/e...d_yt_client.htm Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Man skal kunne se you tube på n95 8gb, med den innebygde nettleseren om du har firmware fra 15.0.015 eller oppover. Ellers finns jo em tube som nevnt ovenfor, og mobi tubia http://www.symbian-freak.com/downloads/fre...finally_out.htm eller you tube sin offisielle utgave http://www.symbian-freak.com/downloads/fre...cial_player.htm Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Begge er testet. EMTube er den kjappeste og raskeste blant EMTUbe og Youtube's egen. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg kunne jo tenke meg å få fikset dette i den orginale browseren til telefonen, siden som Vighan sier så skal jo det være mulig. Disse løsningene antar jeg at er programmer man må starte opp ved siden av browseren, og ikke plugins til selve browseren? Den eneste måten jeg kan få fikset problemet er vel kanskje da en eventuell programvareoppdatering? Har den nyeste, men får håpe at det kommer en ny oppdatering som løser problemet. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du trenger ikke gjøre noe som helst. Bare å laste siden og filmen spilles nøyaktig som på PC (ikkeno realplayer altså). men du må selvfølelig sørge for at du kommer inn på youtube.com og IKKE "mobil"-youtube.com Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Du trenger ikke gjøre noe som helst. Bare å laste siden og filmen spilles nøyaktig som på PC (ikkeno realplayer altså). men du må selvfølelig sørge for at du kommer inn på youtube.com og IKKE "mobil"-youtube.com Jøsses, det fungerte faktisk! Er vel hos m.youtube feilen ligger da antar jeg... Takk for alle innspill Lenke til kommentar
p10 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvordan kommer jeg meg inn på www.youtube.com og ikke m.youtube.com?? Taster www.youtube.com, men kommer til mobilversjonen uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå