Gå til innhold

Post småplukk her (linker, morsomme ting, etc)

SirHartge

Anbefalte innlegg

Oppgraderte PCen min fra SDRAM til DDR, og det var en tydelig forbedring.

Kan muligens være at forbedringen var fordi jeg fikk en 902% bedre CPU, dobbelt så mye RAM, 10 ganger bedre skjermkort og Windows XP, men det var en liten forbedring i rammen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel eg kan starte med å fortelle at dere nå kan laste ned Dj Snowdog sang gratis fra nettet nå. Se på signatur :lol:

Totaly free of charge :D

Tyrkise satan, ikke at du tar det personlig men den sangen er k j e d e l i g. Vil du høre bra hard-trance? Last ned alt du finner av Mauro Picotto.

Lenke til kommentar
Vel eg kan starte med å fortelle at dere nå kan laste ned Dj Snowdog sang gratis fra nettet nå. Se på signatur :lol:

haha :lol:

Har du i det heletatt gadd å hørt igjennom sangen din sjøl, snowdawg? :D

Hehehe den ble jo gjort på 20min da. Hører aldri på den selv den laget jo eg bare på kødd. :lol::grumpy:
Lenke til kommentar

den var "kul" :roll:

huff... jaja :roll:

Må bare si att den sangen var dårli... Ble av gal av den etter 1 minutt. :grumpy:

*snufs* :cry: så eg har ikke noe framtid som trance musikker? LoL hehe den har jo eg lagt ut på kødd da :grumpy:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...