corcky Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har t68i men klarer ikke å aktivere MMS. Har sendt "mms t68" til 1999 for registrering av konto. Beskjeden jeg får tilbake er: "kunne ikke registrere MMS dor ditt abonnement. Kontakt kundeservice om du mener dette er feil" Har Zalto kontant kort. Må man ha abonnement for å bruke mms? Noen tips til hvordan jeg kan få det til å fungere? Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Får ikke MMS på Zalto, og ihvertfall ikke på (barnslig) kontantkort. Skaff deg et skikkelig abonnement som Telenor Skala så går det nok bedre Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 joa det går ring zalto og be dem sende deg konfen til mms Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Det funker ikke.. har selvzalto kontantkort.. jeg fikk automatisk oppsett fra djuice.com, men det går ikke ann å sende..! Tror ikke zalto har den tenesten! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 ring å spørr da vel. koster ikke så mye - og så har de eric clapton som "ventemusikk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå