mopani Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei Hva er aldergrensen på øl i syden? (Med Syden mener jeg steder i Spania, Kreta, Tyrkia osv...) Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Fra 18 og nedover. På papiret pleier det være 18 men du blir neppe stoppet hvis du er mindreårig, jeg kan jo si at jeg fikk selv kjøpt alkohol i en alder av 14 både i Spania og Hellas.. Dessuten er det normalt å gå ut på byn uten legg i Magaluf og Sunny Beach så for å si det slik, aldersgrense er neppe noe stort i "syden". Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 trur det er 18 her i Spania paa ol, usikker paa sprit, kansje 21 de andre landene vet jeg ikke, sikkert noe av det samme Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 öl er hvertfall 18 i Spania. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Drinking_age Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 I praksis finnes det ingen aldersgrenser. Hvis du er gammel nok til å tenke på å kjøpe alkohol (si over f. eks. over 12 år), skal det ikke være noe problem å få kjøpt... Lenke til kommentar
mopani Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Hvordan er det å få kjøpt øl på vanlige restauranter? Pleier dem å være nøye på dette..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå