RamboDan Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Vil det være mulig å koble til 3 skjermer(2 pc skjermer og tv) ved å benytte både Nvidia 7600 GS og Skjermkortet integret på HK >DETTE<? Hva er fremgangsmåten? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Vil det være mulig å koble til 3 skjermer(2 pc skjermer og tv) ved å benytte både Nvidia 7600 GS og Skjermkortet integret på HK >DETTE<? Hva er fremgangsmåten? Tror ikke det skal være noe problem, har lignende oppsett på jobb (1skjermkort, 1 integrert på 3 dell skjermer). Lenke til kommentar
RamboDan Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Hvordan setter man opp dette? Finner ingen instillinger på kontrollpanel/skjerminstillinger som kan sette opp skjermer på begge skjermkortene. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Fleste hovedkort (stasjonære) disabler det innebygde grafikk kortet når man installerer innstikks kort . Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Husker egentlig ikke oppsettet på jobben, men skal ta en titt og se hvordan kablene og knyttet til under pulten imorra. Lenke til kommentar
RamboDan Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Ser ut til at det er disabled ja, men hvordan enabler jeg det? Hvordan skjermene er fordelt er vel midre viktig regner jeg med... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Ser ut til at det er disabled ja, men hvordan enabler jeg det? Hvordan skjermene er fordelt er vel midre viktig regner jeg med... IRQ-en lar seg ikke dele resursser med det integrerte VGA? Så, kjøp et standtart PCI-kort. (ikke PCI-E kort) http://www.hardware.no/artikler/grafikksna...ten/53801?pid=3 Endret 13. juli 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har selv aldri vært bort et ATX hovedkort man kan ha intergrert VGA + PCI-E/AGP samtidig . BIOS er kodet slik at ved installasjon instikkskort(AGP/PCI/PCI-Ex) så disables det integrerte automatisk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg har selv aldri vært bort et ATX hovedkort man kan ha intergrert VGA + PCI-E/AGP samtidig .BIOS er kodet slik at ved installasjon instikkskort(AGP/PCI/PCI-Ex) så disables det integrerte automatisk. Mener å ha sett og lest at Intel sine(noen) integrerte løsninger lar seg koble til HK-VGA-en og eksterne kort opp til 3 skjermer. Dog har jeg aldri prøvdt disse. Endret 13. juli 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå