Don't salute! Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 er det slik at amd har bedre kompatibilitet enn hva et intel/nvidia system har (når det gjelder drivere og og slikt), eller kommer det helt på samme hvilket system jeg kan ha? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Man kan nok rangere de forskjellige slik når det kommer til skjermkort : 1. Intel 2. Nvidia (men ingen stor forbedring de senere årene) 3. AMD/ATI (raskt på vei oppover, vil muligens passere Nvidia snart) Når det gjelder chipset på hovedkort etc er nok også Intel på topp, mens jeg er mer usikker på AMD og Nvidia. Har ikke hørt om at noen av dem er spesielt dårlig støttet på dette området, dog. Endret 12. juli 2008 av Sokkalf^ Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 jeg har lest at amd legger med drivere til linux med de aller nyeste skjermkortene sine. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ja, og disse driverne blir bedre for hver gang, men de matcher fortsatt ikke driverne til Intel og Nvidia. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 AMD har allerede gått forbi nVidia på 2D ytelse og film avspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå