bjornw7 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Sliter litt med min BenQ FP71G 17'', problemet er at skjermen blir svak svart så slår den seg av. Det kan ta 2 dager før dette skjer og det kan ta 2 min. Varierer veldig. Det er ikke noe galt med bildet på skjermen eller lignende. Har også kjøpt meg ett nytt skjermkort men problemet er der fortsatt. Noen som har en mening om hva dette kan vere? Takker for alle svar Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Ingen som vet hva som feiler ? Lenke til kommentar
molsen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Har du prøvd med en annen skjerm, eller prøvd skjermen på en annen pc? Endret 13. juli 2008 av molsen Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Jepp, annen skjerm fungerer. Har også prøvd skjermen på en annen pc og problemet oppstår der og! Lenke til kommentar
molsen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Da er det iallfall skjermen det er noe i veien med, og det er over mitt kunnskapsområde å feilsøke en skjerm dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå