f(x) Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) "It's not only only to win this race" - Petter Solberg til en internasjonal TV-stasjon. Finnes denne kommentaren på video (Evt. bare lydklipp.)? Google var ikke akkurat til så mye hjelp nå. Denne kommentaren også hadde vært kul å ha på video: "It's not the fart that kills, it's the smell." Endret 13. juli 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 "It's not the fart that kills, it's the smell." Lenke til kommentar
vgard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kan godt hende jeg tar feil, men var temmelig sikker på at det var Henning som hadde sagt dette.. "but but, it's not only only to win this race" Men kan selvfølgelig hende jeg tar feil, det har skjedd utallige ganger før. Morsomt er det uansett. Den siste er det vel ingen av Solberggutta som har uttalt, så vidt jeg vet. Litt morsomt "ordtak" det og. Ganske tøft at Henning(eller var det Petter) fikk beskjed om at han ikke måtte bli flinkere i engelsk ettersom han var populær blant engelsktalende folk pga "sin" engelsk(når jeg tenker meg om gjelder det vel begge). (leif har sikkert vært på besøk, gidder ikke ta meg bryet med å kaste han ut) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Gammel post, men finnes disse videoane? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 han sa vel også "i had a stop in the start" Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det finnes mange gode kommentarer fra Solberg på Facebook. Petter Solberg engelsk tror jeg den het. Har dere søkt på YouTube ? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 It goes overhead not duck. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Its not the fart that kills, Its the smell It was some moose in the engine. I have bad pigs on my deck. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Meh, liker komentaren til en tidligere norsk kvinne som var proff fotball spiller i statene: I tried to skru (screw) the ball into the goal. Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Petter Solbergs og engelsk er et godt eksempel på at øvelse ikke alltid gjør mester. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg vet i hvertfall at Solberg har sagt setninger som inneholder ''but but'' og ''its not only only'' i intervjuer, men jeg finner ingenting ved å søke på YouTube/Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå