EliasJacobsen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har problemer med å koble opp pc min (Acer Aspire 8920) på TV min (Viewell). Når jeg kobler den med Logitech sin HDMI kabel får jeg bilde men ikke noe lyd whatsoever! Noen som veit hva problemet kan være? Fikk samme problem når jeg kobla opp PS3 på samme TV. Bilde men ingen lyd.. Noen som veit hvordan jeg kan fikse dette? P.S Når jeg kobler opp pc på tv får jeg en stor grå stripe loddrett til høyre på skjermen! Noen som kan hjelpe meg med dette, først å fremst lyden da. På Forhånd Takk Lenke til kommentar
Mr_Valentine Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Har problemer med å koble opp pc min (Acer Aspire 8920) på TV min (Viewell). Når jeg kobler den med Logitech sin HDMI kabel får jeg bilde men ikke noe lyd whatsoever! Noen som veit hva problemet kan være? Fikk samme problem når jeg kobla opp PS3 på samme TV. Bilde men ingen lyd.. Noen som veit hvordan jeg kan fikse dette? P.S Når jeg kobler opp pc på tv får jeg en stor grå stripe loddrett til høyre på skjermen! Noen som kan hjelpe meg med dette, først å fremst lyden da. På Forhånd Takk hmmm....HDMI v1.1? ganske sikker på at det er problemet, du trenger da separate lydkabler. Endret 12. juli 2008 av Mr_Valentine Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva har HDMI 1.1 med saken å gjøre? Den takler også å sende lyd. Sett lyden til stereo, da sendes stereo PCM og TVen burte takle det. Hvis du sender bitstream av Dolby Digital eller DTS så er det ikke sikkert den takler det, heller ikke surround PCM. Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Er litt noob på dette kan dere forklare meg hvordan? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 I menyen på avspiller så er det valg om hvordan lyd som skal sendes ut. På PS3 så har man HDMI lyd, her må du kun krysse av for PCM og stereo På PCen så går til til "Kontrollpanel", "lyd og lydenheter" (og "avansert"?) så setter du type høytaller til stereo høytallere på bord. Det er mange der, men tror det er det første valget eller noe slikt. Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 "i menyen på avspiller" er det TV? noe jeg skal stille på i tv? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 "i menyen på avspiller" er det TV? noe jeg skal stille på i tv? Sorry, med avspiller så mente jeg kilde, den du sender signalet i fra. Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Ok hehe, Tusen Takk. Skal prøve det så fort jeg kommer hjem Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå