jdG Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 jeg har akkurat formatert og lagt inn xp på nytt.. jeg la inn all softwaren jeg trengte fra cd og satt å surfa, å alt virka kjempebra.. men dagen etter, skulle jeg brenne en cd.. da virka viste ikke brennern på "min datamskin" ikke DVD'n heller.. jeg sjekka om ledningene satt skikkli i å d gjorde de.. så gikk jeg inn på enhetsbehandlig.. å der var d et gult utroops-tegn på både brennern å dvd'n.. jeg prøvde å avinstallere begge to å legge inn igjen men d funka ikke, å ikke fant jeg noen drivere som virket heller... jeg har lett over hele internett men finner ikke shitt! brenneren er en "Sony CRX1611" 16x10x40x. dvd'n er ikke så viktig men om jeg bare kunne fått litt hjelp til å fixa brennern hadde d vært supert! Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 hadde et lign prob ved innstalering av software til sony brenner..måtte formatere..fant ingen løsning på de..tror de var den softwaren te -sony som laga krøll..så ikke legg inne den..bruk -Nero.-Clone Cd.-istedte... Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Legg inn ASPI drivere (dl gratis fra Adaptec). Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ingen feilmeldinger? Som covah sa, last ned siste aspi-drivere, 4.71, tror jeg. Hvis du finner feilmelding i enhetesbehandling så søk hos MS. Kan være et problem i registeret ditt. Fred. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 http://www.afterdawn.com/software/cdr_soft...ols/frcaspi.cfm last ned forceASPI hær. Dette programmet fjerner de gamle aspi driverene og legger inn nyeste adaptec driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå