pute91 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hallo. Er i USA naa, men drar tilbake om 2-3 timer. i USA har jeg kjopt Skjermkort, CPU og hovedkort. Det jeg lurer paa er om jeg kan ta med delene paa flyet eller om jeg maa pakke de ned i kofferten? Trenger svar veldig fort Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Prsonlig (ser bort i fra regelverk nå) så vil jeg ALDRI har hat delene i kofert. Du vat aldri hvilken behandling disse kan få... Jeg hadde tatt dem i hådbagasje. Lenke til kommentar
pute91 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 vet du hva regelverket sier da? er det lov [ ta det med i haandbagasjen? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Nei desverre, men sjekk flyselskapest hjemmeside og se om du blir noe klokere.. Og en ting til. Når du kommer inn i norge må du ikke glemme av tollen Lenke til kommentar
pute91 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Tror det skal gaa greit leste litt paa flyselskapets sider. Men maa jeg betale toll naar jeg kommer til Norge? Kan jeg ikke aapne pakkene for tollen og si at det er gamle deler? Eller saa kan jeg bare ikke fortolle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå