XtaZ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Hei. Fikk Antec Twelve Hundred kabinettet mitt i dag å har litt problemer med toppviften. Det virker som om den har litt problemer med å starte opp å står bare å spinner sakte et par runder før den står helt stille, å så tar den et par sakte runder igjen å står stille igjen uten at den liksom klarer å starte å snurre normalt i det hele tatt. Den er sånn på high og medium speed setting men hvis jeg gir selve viften en spinn med fingeren når den står på high setting så klarer den å spinne helt normalt helt til jeg i tilfelle skrur av maskinen igjen å starter opp igjen for da er det på'n igjen. Gir jeg den en spinn på medium speed setting med fingeren så spinner den bare 10 sekunder før den stopper igjen å går sånn gradvis som fortalt tidligere. Er viften defekt eller kan det vere noe feil med den innebygde viftestyringen? Eller kan det vere noe annet som forårsaker dette? Alle andre viftene fungerer som normalt. Takker for svar Endret 12. juli 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå