Eirik2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Har sittet istykker solblenderen min (jada) og trenger ny. Finner imidlertid ikke noen solblender spesifikt for 18-250 hverken på Tamron sine sider, B&H eller andre steder. Regner med at det er rimelig bra odds for at jeg kan bruke Tamron AD06 Lens Hood for 18-200mm Di-II & 28-300mm f/3.8-6.3 XR Ultra Zoom Lenses? Noen som vet sikkert? B&H er jo stengt i dag, så jeg får ikke vite noe derfra før i morgen, tidligst. Mvh, Eirik Endret 19. juli 2008 av Eirik2 Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Kontaktet Tamron. Artikkelnummeret for 18-250mm er RHAFA018. BHPhoto var ikke spesielt interessert i å fikse det. De var på den passive linjen og sa at "Tamron ikke har gitt oss denne solblenderen enda". Neivel. Så ring og be om den da. Menmen. Sjekker lokalt i Norge først. Mvh Eirik Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Til de som måtte være i samme situasjon: Etter en del mailer frem og tilbake med Tamron US og B&H, har nå B&H åpnet for bestillinger på solblender til Tamron 18-250mm. På B&H-sidene, søk på TALH18250. Pris $14,95. Mvh, Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå