666=TRIPPLE-SEX Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg har rotet bort førerkortet mitt for bil, og jeg lurer på hva jeg må gjøre for å få tilsendt et nytt, evt hvor mye det vil koste. Noen som kan hjelpe meg som har vært borte i det samme? Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 meld det tapt hos politiet, få en midlertidig kjøretillatelse og bestill nytt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hos Statens Vegvesen kan du fylle ut en tapsmelding. Gjorde det i går, da jeg mistet kortholder m/førerkort for noen uker siden. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg har rotet bort førerkortet mitt for bil, og jeg lurer på hva jeg må gjøre for å få tilsendt et nytt, evt hvor mye det vil koste. Noen som kan hjelpe meg som har vært borte i det samme? Du har allerede fått svar på hvem du bør kontakte, så det gidder jeg ikke å gjenta. Statens vegvesen tar et gebyr på kr 200 for å utstede førerkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå