cossiemk1 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Lol, skal du ha grommere lyd, så TRIMMER du motoren og monterer eksos som står i stil med trimmingen, og åpent luftfilter.... Hva er kult med en bil som bråker som f, men går som en dass?? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Han vil ha tips til litt grommere lyd i bilen, ikke kritikk!! Det er med andre ord ikke snakk om buldring som fra en V8.. Jeg tror enkleste løsning er å få tak i et konfilter-kit Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Lol, skal du ha grommere lyd, så TRIMMER du motoren og monterer eksos som står i stil med trimmingen, og åpent luftfilter.... Hva er kult med en bil som bråker som f, men går som en dass?? Ikke alle som har penger eller vilje til sånt noe. Kjøp et nytt luftfilter eller gå løs på det orginale Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hvis jeg kjøper universal K&N filter, passer det uansett på min bil eller må jeg se på størrelser? Det er så mange av de universale... Tenkte å kjøpe en slik. tror dere den passer? Endret 13. juli 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvorfor ikke dette? Går utifra det er en 1.8l du har? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hvorfor ikke dette? Går utifra det er en 1.8l du har? Det stemmer. 1.8, men det du linka til koster altfort mye, sjekk her.. Tenkte å velge et av disse. Endret 14. juli 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tja, alt er vel relativt. Fant det til 1998,- kr hos Kolevold.no Riktignok en tusenlapp mer en hva jeg betalte til min bil, men du må nok beregne litt penger uansett. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Har nå fått satt på åpent 3" filter, når panseret er oppe hører man at den suger luft, nesten like høyt som da filteret ikke er satt på. Når jeg kjører merker jeg ikke noe særlig forskell fra det gammle filteret når det gjelder lyd, kanskje litt bedre akselerasjon. Er det normalt at man ikke merker særlig forskell på noen biler? Og en ting til, hva er den ledningen til som er visst på bildet? Finns ikke noen steder å plugge den inn i nå. Endret 4. august 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Godt mulig det er en sensor til ECU-en, men jeg skal ikke si det sikkert. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, når du sier det tror jeg det kan stemme godt. Ergo skal den ikke henge og slenge slik den gjør på bildet. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Sikkert luftmengdemåleren Kanskje den ikke er det likevel, link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå