Gå til innhold

Flagship Studios(De som lagde Hellgate London og Mythos) er lagt ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør nevnes at flere av utviklerne av de originale Diablo-spillene også dro til ArenaNet (som har utviklet Guild Wars), så alt er ikke borte. Om noe er jo dette en god mulighet for Blizzard til å hente de tilbake igjen. Ser uansett ikke ut som om tapet er altfor stort, etter Diablo III vs. Hellgate London å dømme.

Lenke til kommentar
:no:

 

For de som ikke vet så er dette utviklerne av hele Diablo serien, så dette er ikke bra :( Håper de får jobb en annen plass. Hellgate London var ett jævlig bra konsept for den type spill, men er altfor mange bugs :(

 

Dette er feil, de var kun med å lag 2'ern.

 

Nei 3 i teamet var med på Diablo 1 også, er flere intervju med dem.

Lenke til kommentar
For de som har fulgt med på pirate bay, så har Hellgate London ligger rimelig høyt oppe på listen ganske lenge. Så antar at det er her årsaken ligger. Uten penger, ingen spill. Fortsetter pc-gamere å være like gniene så blir alt på konsoll til slutt.

 

.

 

quote for truth.

Lenke til kommentar

Ingenting er offisielt bekreftet enda. Jeg har faktisk pratet litt med han som er community manager i FSS (Taylor Balbi) på IRC og de kommer med noe offisielt imorgen (mandag) eller senere i uken.

 

Sinnsykt kjipt, med tanke på at Mythos kunne blitt en seriøs utfordrer til Diablo 3. Nå tar nok mest sannsynlig Hanbitsoft (Asiatisk utviklerselskap) over videre drift av HG: London + videre utvikling av Mythos, men da blir det liten sannsynlighet for at vi noensinne får en engelsk/US ferdig versjon av Mythos. Kjipt ..

Lenke til kommentar
For de som har fulgt med på pirate bay, så har Hellgate London ligger rimelig høyt oppe på listen ganske lenge. Så antar at det er her årsaken ligger. Uten penger, ingen spill. Fortsetter pc-gamere å være like gniene så blir alt på konsoll til slutt.

 

Eller kansje fordi spillet rett og slett var dårlig? Uansette er HGL egnet for online og da kan man ikke bruke piratkopier.

 

Edit:

 

Nå står det heller ingenting om dette på hverken den offisielle hjemmesiden dems eller Wikipedia. Den siste updaten fra FSS sin hjemmeside sier at HGL har vært det mest suksessfulle online spillet som er solgt i Korea på tre år.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
For de som har fulgt med på pirate bay, så har Hellgate London ligger rimelig høyt oppe på listen ganske lenge. Så antar at det er her årsaken ligger. Uten penger, ingen spill. Fortsetter pc-gamere å være like gniene så blir alt på konsoll til slutt.

 

.

 

quote for truth.

 

Umm... du vet at HGL er et ONLINE spill, og som alle andre online spill ikke kan crackes fordi det krever en unik nøkkel når du kobler deg opp mot serveren sant? Dette utsagnet er jo lite riktig som det går ann. Om det er noe singleplayer mode i HGL så er det uansett ikke her de har tapt penger sidne spillet er 99% lagt opp til multiplayer og alle som faktisk hadde noen interesse i spillet hadde vært ute etter å kunne spille det online. "ingen" hadde betalt for dette spillet med intensjon om å spille det singleplayer.

 

Grunnen til at selskapet gikk i dørken er nok rett og slett fordi spillet sugde. Idèen var veldig god, men utførelsen var horribelt dårlig. Det finnes unevnbart mange selskaper som lager SINGLEPLAYER spill som faktisk blir cracket og likevel klarer å tjene gode penger på det. Gode spill selger, mens dårlige ikke gjør det, og de eneste som faktisk kjøper dårlige spill er de som evt. blir "lurt" til det pga. falsk og lite representativ reklame.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...