Raytee Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Hei, nå er jeg litt usikker på hvor jeg skal poste denne men jeg prøver her. Problemet lyder: Det hakker noe veldig i World of Warcraft. FPS en ligger på rundt 60 men det hakker fordi.. Sanne hvilken oppløsning jeg har på. Jeg er rett og slett helt blank på hva jeg skal gjøre.. Noen som har noen tips? Edit: Skrive feil Endret 12. juli 2008 av Raytee Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har du sjekka om du har høy aktivitet på harddisk når dette skjer? Lenke til kommentar
_howy Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Vet ikke om du kjører Vista. Om du gjør det kan du sjekke ut linken under http://forums.wow-europe.com/... Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Har ingenting annet en World of Warcraft oppe, det skjer i Age of Conan også nå(Det gjorde det ikke før) Nei, jeg kjører Windows XP. Lenke til kommentar
dimdam Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 kan værejeg blir litt flamet no... men det kan være du sliter grunnet noen systemfeil eller virus... sier ikke at det stemmer men kan være Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har du prøvd å endre på skjermoppløsningen? Evt kan du se om du har satt på maks inne på Video Options, og frame rate elns (en stund siden jeg spilte det). Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du skriver ikke hva slags maskinoppsett du har. Det er relevant informasjon. Begynte dette plutselig? Har det vært sånn lenge? Alltid? Er det disk-aktivitet når det skjer, eller ikke? Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 test noen singlplayerspill å se om det hender der, vist ikke er det nåkk netverkslag... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Høres ut som om du har for lite minne, sånn at den bruker harddisken. List opp alle specsa dine her du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå