tørrfisk Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg lurer på hvordan man skal få hovedkortet til å gå inn i kabinettet uten å måtte fjerne metalldekslene for de respektive komponentene som skal stikke ut igjennom I/O bracketen. Det ser stygt ut viss man vrir dem av, slik jeg har pleid å gjøre. Så lurer derfor på om det er noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvis du har et IO shield som passer HK ditt, skal jo dette være helt uproblematisk å få til å passe. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Det er jo masse metalldeksler som gjør at du ikke får plassert hovedkortet riktig? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Regner med at du tenker på de små metallfjærene som sitter i dekslet og som skal trykke mot IO panelet på hovedkortet? Hvis man monterer hovedkortet riktig skal disse passe. Uten å være sikker tror jeg også disse har med jording å gjøre, men jeg har uansett aldri fjernet de, og med litt fikling og kanskje tilbøying passer de alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå