Loxar Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei Jeg lurer på om det er noen som vet hvor man får kjøpt en Xbox 360 S-Video Kabel. Jeg har lett rundt i hele fylket (Nord-Trønderlag) etter denne kabelen, men ikke en eneste ektro-butikk kan oppdrive den, så om det er noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne kabelen så vær så snill å legg igjen en post her Med vennlig hilsen, THLXR Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Original fra MS Kopi fra Monster There you go. Lenke til kommentar
Loxar Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Original fra MS Kopi fra Monster There you go. Linken til "legg i innkjøpskurven" til itbutikken virker selvsagt ikke, så vi får gå for den dyre utgaven Tusen takk Lenke til kommentar
kehax Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg håper du ikke blir fornermet av at jeg spør. Men det plager meg langt inne i øret Hvorfor bruke s-video? Lenke til kommentar
Loxar Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg håper du ikke blir fornermet av at jeg spør. Men det plager meg langt inne i øret Hvorfor bruke s-video? Har skaffet meg et capture card som har S-Video-inngang, så derfor må jeg ha en S-Video-kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå