overLoad Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei. Vi er en gruppe NTNU studenter som prøver å finne ut hvilken spillmaskin som er mest populær og hvorfor den er mest populær. Derfor håper jeg at flest mulig gidder å fylle ut en webbasert spørreskjema. http://www.hjemmekino.no/spillkonsoll/ På forhånd takk. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Funker ikke når jeg skal registrere... "The page cannot be displayed There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed." Prøver senere.. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Hmmm. Merkelig. svarene strømmer inn og vi er kjempehappy da vi kanskje får nok til å komme med en konklusjon. Men ting kan tyde på at pc folk liker xbox i større grad enn gjennomsnittet. Du får prøve igjen. Vi er kjempeglade for at mange tar seg tid til dette. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Da var det gjort... Bra laget undersøkelse... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hmmm. Merkelig. svarene strømmer inn og vi er kjempehappy da vi kanskje får nok til å komme med en konklusjon. Men ting kan tyde på at pc folk liker xbox i større grad enn gjennomsnittet. Du får prøve igjen. Vi er kjempeglade for at mange tar seg tid til dette. Ja, problemet ligger sikkert hos meg. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Fungerer ikke her heller, får feilmelding helt på slutten. Mulig resultatene kommer frem likevel, ikke godt å si.. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Har sjekket. Har en teori om at de som skriver litt lange kommentarer får en feilmelding. Ellers så skjønner jeg ikke. Det virker som om alle får lagret sine svar inkludert epost og kommentarer. Takk igjen. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 noen av svaralternativene gjør at det kommer en feilmelding. Sånn var det i alle fall her. Det jeg måtte var å la være å velge det svaret og heller svare noe annet. To steder skjedde dette... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 noen av svaralternativene gjør at det kommer en feilmelding. Sånn var det i alle fall her. Det jeg måtte var å la være å velge det svaret og heller svare noe annet. To steder skjedde dette... Liten vits med spørreundersøkelse når det ikke er fritt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå