Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Noe jeg kan gjøre bedere? - Hva er best? Svart hvit eller farger? Endret 31. desember 2009 av Slettet-GnBeuk Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Jeg likte sort-hvit bildet best, da jeg ikke likte fargen den hadde i utgangspunktet. Du har truffet veldig bra med fokus all over, og refleksjonen ble pen. Nå er ikke jeg den store kritikeren akkurat, så kan egentlig ikke påpeke noe jeg ville forandret på. Kjapp edit: Dette bildet går under kategorien min som "bilde i ramme på vegg" materiale. Kort sagt, dette er noe jeg kan se for meg blåst opp litt og hengt på veggen. Endret 12. juli 2008 av lain Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Synes farger fungerer best. S/V ble litt "flatt" hvis du skjønner hva jeg mener. God ide og god gjennomføring synes jeg. Tror at jeg som nybegynner skulle slitt med å få eksponert dette riktig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Jeg synes sorthvitt er best. Den rosa bærer litt for mye preg av utbrente partier. Jeg mener du har fått beskjed før om å ikke linke til bilder i BK. Det står nå tydelig i de nye retningslinjene. De skal legges inn som vedlegg. De skal heller ikke være over 1280 piksler i lengste retning. Jeg synes du skal skifte dem ut. Her er de nye retningslinjene. Endret 12. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
BorN Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kanskje endret bilde(ne) i et bildebehandlingsprogram for så å skru opp kontrasten noe? Ikke for mye, men litteranne. Fine bilder, bra refleksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå