westli Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hører veldig mye på forumen om hvor vanskelig dette spillet er, og at det er nesten umulig flere steder i spillet. Jeg syns spillet ser kjempegøy ut, men vet ikke om jeg har lyst til å kjøpe det ettersom hvor vanskelig det virker :/ Hva mener dere? Er dette spillet verdt pengene? Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det er verdt det hvis du er ute etter en utfordring, men normale gamere kan kjøpe noe helt annet enn Ninja Gaiden II. Spillet er et utrolig vakkert og genialt spill, men kan bli hardt videre i spillet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Vanskelighetsgraden har jo på en måte blitt varemerket til Ninja Gaiden-serien, og følelsen av å gjøre seg ferdig med det blir desto bedre. Se på det som en enkel måte å øke varigheten på. Jeg mener at det i aller høyeste grad er verdt det. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Gjennomførte spillet på det letteste, og det var rimelig enkelt. Var self. Et par områder som var mer utfordrende enn andre, samt siste bossen, hvor jeg brukte litt tid, før jeg fant ut hvordan jeg skulle kverke han. Er begynt igjen på "Warrior" (Nest letteste), og er kommet halveis i chapter 2. Regner med at dette blir siste gjennomføring for min del. Jeg må medgi at spillet er usannsylig blodig, og at en ikke kan gjøre annet enn å trekke på smilebåndet, etter å ha splattet utallige fiender utover bakken, i all sin brutalitet. Dette er noe av det beste med spillet. Et rent voldspill, som faktisk våger, og som leverer på alle områder. Eneste haken er kameravinklingen, som kan være en smule irriterende innimellom. Alt i alt, er bra spill, som så absolutt rettferdiggjør bruken av ca. 4-5 surt opptjente lapper, merket 100 norske kroner. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 ja spillet er enormt bra! har skreket en del gjennom spillet men når man klarer ting som er vanskeilig er det deilig anbefales viss du er ute etter en utfordring, mye blod og action Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er spillet krevende? Til tider (hvilket jeg ser på som positivt da spill-utviklere nå til dags virker å enten undervurdere spillerne, eller deres lyst til å virkelig streve litt med et spill). Er spillet morsomt? Definitivt. Veier den morsomme hjernedøde volden, den halv-dumme typiske japanske historien, den enorme kombo variasjonen og det store våpen-arsenalet (med bare fete våpen) opp for vanskelighetsgraden? I aller høyeste grad! Liker du action og ninjaer, er spillet et must, basta bom! Lenke til kommentar
westli Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 I'm gonna buy it! Basta Bom Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er et bra spill, men sammenlignet med originalen på xbox ble det litt skuffende. Kameraet er på apestadiet noe som er helt hull i huet i et action-spill fra 2008. Du blir ofte angrepet av fiender utenfor skjermen og enkelte angrep er umulig å hindre. I motsetning til Ninja Gaiden på xbox er vanskelighetsgraden ganske enkelt rævva. F.eks. Døde du i NG1 var det din feil mens i 2 må du i mange tilfeller ha flaks og ikke "mad skillz" for å overleve. Dessuten er historien noe av det pinligste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå