SumFortyOne Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei. Er på utkikk etter effektanlegg til min scooter. Har en TGB R50X, ikke særlig kjent i norge. Har kun funnet en som passer til min scooter så langt, men jeg skjønner ingenting av hjemmesiden deres. Får opp kun feilmeldinger, og priser er ikke oppgitt. MRP hjemmeside Hvis jeg kjøper effektanlegg, er det da noe mer jeg bør kjøpe med? På videoen står det 70cc. Kan man får 70cc ved å bytte eksosanlegg? Trenger også hjelp til å finne andre som passer min scooter. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Effektanlegget er konstruert for 70ccm, men funker sikkert til original 49ccm også. Etter hva jeg har fått med meg, skal fester og motor være likt på de fleste TGBer. Så effektanleggene kan lett gå overens med flere modeller. Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Kopiert fra startsiden til MRP: "THE MRP WEBSITE IS FOR WHOLESALE ONLY, WE DO NOT SELL TO THE GENERAL PUBLIC. YOU MUST BE A RETAIL OPERATION TO ORDER FROM US. FOR MALAGUTI PARTS CLICK ON CONSUMERS." Betyr dette at jeg ikke kan bestille dær? Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Fant ei ny sie med MRP effektanlegget på. Men problemet er bare å få bestilt det. Sendte mail til Speedoptions om de kunne bestille det for meg, men det kunne de ikke. Link Hvordan i *elvete kan få taki det hvis jeg ikke kan bestille det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå