Petteram Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Takk for gode kritikker. Randi: Jeg glemte å nevne at jeg selvfølgelig finner en del inspirasjon fra kubister som Picasso og Braque, selv om de har gjemt noe figurativt inni en kubistisk teknikk. Mens jeg må bruke ting som er figurative i utgangspunktet. Men kanskje jeg løser problemet en gang. Flott utsnitt og dybde på dette. Det blir nesten litt orden i uordenen. Når vi snakker om kunstnere.. hvilke tanker har du rundt en kunstner som Joan Miro? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Miro var flott han. Disse spanjolene var ganske aktive i surrealismen, og jeg kan minnes at mitt gamle bilde Gylden Refleksjon ble sammenlignet med en annen spanjol da den ble bumpet for en tid tilbake, Salvador Dali. Så surrealismen kan man like. Selv om de mer nonfigurative genrene står nærmere det jeg holder på. Men skulle jeg slumpe til å gjøre noe surrealistisk så hadde det nok blitt mer som Magritte. Lenke til kommentar
otveit Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jeg liker veldig godt teksturen og fargene, dette er det som gjør bildet for meg, men jeg får en følelse av at dette er en bit av en helhet og savner resten. mitt utrente øye får ikke tak i det interesante i formene. når jeg ser på det en tredje gang fester øyet seg på det gule i sprekken mellom dingsene, fin liten eyecatcher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå