Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke riktig i det hele tatt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 vell ,blir det ikke hint snart dør tråden HELT ut... er det ikke et nytt hint innen i morra legger jeg ut en ny OG SLUTT MED DE GAMLE SPILLA... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er ikke såå gammelt, så det bør den yngre garde også klare. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Commandos. En eller annen småttis kan ta neste, så slipper vi piving om gamle spill. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det stemmer selvfølgelig, selv om småttisene ikke fikk så mye sjanse til å svare Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Corsairs? Hvis riktig er det fritt fram for å ta neste. Lenke til kommentar
Stresset_Faen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Corsairs? Hvis riktig er det fritt fram for å ta neste. Det er rett, husker det spillet. Endret 5. februar 2009 av Stresset_Faen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser ut som noe i Might & Magic- eller Wizardry-seriene, men ingenting jeg har spilt. Akk. :/ Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Dette er vel det første Eye of the Beholder. Edit: Siden jeg er bombesikker, her er en ny oppgave... Endret 5. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) SkyNET. Fantastisk spill, husker multiplayeren var ganske underholdende. Endret 5. februar 2009 av psilocybe Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 SkyNET. Fantastisk spill, husker multiplayeren var ganske underholdende. Terminator: SkyNET er helt riktig Både Future Shock og Skynet var helt geniale spill og de beste Terminator-spillene jeg har prøvd. Begge to utviklet av Bethesda som jeg håper vil komme tilbake til temaet i fremtiden. Det hadde vært noe... Kan bildet du la ut være Descent 2? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke fra Descent-serien, nei. Regnet med at det var et av de første svarene som ville komme. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke fra Descent-serien, nei. Regnet med at det var et av de første svarene som ville komme. Det ligner egentlig mer på Epic men med teksturer... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 der døde tråden igjen ja Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Finn fram shockpads og gjenoppliv den! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sukk, bare unger igjen på forumet. :/ Terminal Velocity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå