Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, tror nesten vi må si det. Spillet heter Hell: A cyberpunk thriller og den kjente skuespilleren er Dennis Hopper. Noen andre får finne på noe lett for den yngre garde. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Burde ikke være vanskelig å gjette selv om jeg har klippet vekk det som er lettest å gjenkjenne Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det ligner på Half-life-enginen, så jeg gjetter Gunman Chronicles. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Giant: Citizen Kabuto? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Ingen av delene, men jeg kan gi dere et hint: gener er sentrale i spillet. Edit til psilocybe: grafikkmotoren til spillet ble laget fra scratch og var ganske så avansert for sin tid (T&L og bump mapping f.eks) Endret 19. november 2008 av camxer Lenke til kommentar
camxer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det er heller ikke spore og er ikke et nytt spill i det hele tatt. Nytt hint: Det er et taktisk skytespill hvor styrer et lag bestående av fire medlemmer. Endret 19. november 2008 av camxer Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Natural selection? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Nope Et lite hint: Du kontrollerer et lag bestående av fire supersoldater som adapterer seg ved hjelp av gener og mutasjon. Endret 19. november 2008 av camxer Lenke til kommentar
Trc Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Høres jo nesten ut som Syndicate, men det ble vel aldri laget noe FSP-spill av det? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Høres jo nesten ut som Syndicate, men det ble vel aldri laget noe FSP-spill av det? Det er mekaniske deler som brukes til å oppgradere soldatene i Syndicate, ikke gener og mutasjon Dårlig med førsteperson i Syndicate også... Endret 19. november 2008 av Khogn Lenke til kommentar
camxer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Spillet spilles i tredjeperson edit: skal jeg poste en screen shot som gir mer informasjon? Endret 19. november 2008 av camxer Lenke til kommentar
Trc Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Høres jo nesten ut som Syndicate, men det ble vel aldri laget noe FSP-spill av det? Det er mekaniske deler som brukes til å oppgradere soldatene i Syndicate, ikke gener og mutasjon Dårlig med førsteperson i Syndicate også... Det stemmer visst det, men de hadde noen adrenalinsprøyter de kunne bruke også mener jeg. Ellers mente jeg FPS ( First Person Shooter ), og ikke FSP Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Høres jo nesten ut som Syndicate, men det ble vel aldri laget noe FSP-spill av det? Det er mekaniske deler som brukes til å oppgradere soldatene i Syndicate, ikke gener og mutasjon Dårlig med førsteperson i Syndicate også... Det stemmer visst det, men de hadde noen adrenalinsprøyter de kunne bruke også mener jeg. Ellers mente jeg FPS ( First Person Shooter ), og ikke FSP Jau jeg tror du har delvis rett i det. La oss si at du kunne regulere hvilke hormoner var overført til hjernen og det hadde konsekvenser på hastighet, osv. Lenke til kommentar
dpolsrod Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg vil ikke drive å jukse ved å søke på nettet, så dette blir vill gjetting. Ut ifra grafikken gjetter jeg på Unreal. Jeg kom aldri noe særlig langt i spillet, så jeg aner ikke om du får styre flere eller om gener ble innblandet... Lenke til kommentar
Trc Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Unreal spilles vel ikke i tredje person? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Nytt bilde fra samme spillet som før: Du får gener fra drepte fiender/allierte og gjennom en ganske så kul "mutation screen" kan du oppgradere div våpen, hvor langt du hopper, hvor fort du springer og hvor mye panser du har alt etter hvor mye og hvilken type fiende/alliert du dreper. Supersoldatene forandrer selvfølgelig utseende ved mutasjon og du har alltid to forskjellige utgaver å velge mellom både utseendemessig og prioriteringer av diverse evner. Og ja, det er en hel del mer "fiender" enn kun den ene "insekt"tingen som vist på begge skjermbildene På dette skjermbildet har "invisibility" nettop sluttet å fungere hehe Nå må dere gjette rett med så mange hint! Endret 19. november 2008 av camxer Lenke til kommentar
Trc Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Evolva. Måtte bruke google EDIT: Jeg vet det er riktig, så jeg poster neste. Regner med veteranene tar denne ganske lett. Endret 20. november 2008 av Trc Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Another world / Out of this world. Endret 20. november 2008 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå