Gå til innhold

Zelda: The Windwaker eller Ocarina of Time?


westli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Windwaker og Ocarina of Time er fantastisk. Ocarina stiller med en episk og fengende historie, og holder deg gående fra start til slutt. Winwaker på sin side stiller med svakere story(min mening) men er fortsatt like bra, og er idag en av mine all time favorites fra cuben, og nintendo generelt. Den stiller med unikt gameplay (seiling), MYE utforsking, og helt super grafikk. En kan si hva man vil om WindWaker med "crappy" grafikk på grunn av cellshading. Men det er IKKE tilfellet. Selv idag er jeg imponert over mange av effektene spillet stiller med.

Lenke til kommentar

Oot- har en kjempe bra historie og plott dritt gøy og spille gjennom. pluss at du burde få historien

 

WW- Nydelig grafikk syns jeg lydene musikken og alt er herlige spillet er ikke altfor vanskelig og det er lett og runde det. et av de beste spillene jeg har spilt på GC

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ocarina Of Time, definitivt. Kan spille det den dag i dag, og fortsatt bli like fenget av story, omgivelser, gameplayet, og ikke minst, musikken. Ocarina Of Time står enda den dag i dag som et av mine favorittspill noensinne, og det er ikke nostalgien som gjør det. Det er bare rett og slett et fantastisk spill.

 

Wind Waker er etter min mening det nest svakeste Zelda spillet i serien (kun slått av Phantom Hourglass). Seilingen og alt det vann-relaterte ble fort kjedelig, og grafikken er rett og slett horribel. Men, smaken er som baken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...