Gå til innhold

Zelda: The Windwaker eller Ocarina of Time?


westli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten ting jeg lurer på,

 

Gjennom tråden jar 3-4 personer kalt det Wind Walker når spillet iallefall her heter Wind Waker.

 

Er dette en trykkfeil for dere, eller psykologisk effekt siden trådstarteren skrev feil i emnet, eller tror dere at det heter WindWalker, eller heter spillet kanskje Windwalker andre steder?

 

Etter å ha lest tråden ble jeg usikker selv :p

Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg OoT på grunn av grafikken og historie /gameplay. OoT er også litt vanskeligere sammenlignet med WW. Bossene i OoT må man faktisk bruke hodet på, mens bossene i WW er rimelig plankekjøring (Kjørte gjennom spillet uten å dø en gang første gang jeg spilte det).

Seilingen i WW kan også bli litt vel repititivt i lengden, pluss at de fleste øyene man kommer til er latterlig små.

 

Men misforstå meg rett, begge spillene er veldig bra!

Lenke til kommentar
En liten ting jeg lurer på,

 

Gjennom tråden jar 3-4 personer kalt det Wind Walker når spillet iallefall her heter Wind Waker.

 

Er dette en trykkfeil for dere, eller psykologisk effekt siden trådstarteren skrev feil i emnet, eller tror dere at det heter WindWalker, eller heter spillet kanskje Windwalker andre steder?

 

Etter å ha lest tråden ble jeg usikker selv :p

 

 

hvis jeg skrev det er det nok missspell, gjør ofte den feilen=Þ

Lenke til kommentar

Wind WAKER (Ikke walker, dude) er mye bedre enn OOT. Mye.

 

90% av alle die hard OOT-fans lker spillet mest på grunn av nostalgien. Men jeg spilte gjennom begge spillene i 2003, og jeg syntes Wind Waker var minst 3 ganger bedre enn OOT.

 

Dette er hva WW gjør bedre enn OOT:

Større områder, finere farger, tøffere plott og deiligere musikk (Dragon Roost Island <3).

 

Men Ocarina Of Time er sykt genialt, nonetheless.

Lenke til kommentar
Wind WAKER (Ikke walker, dude) er mye bedre enn OOT. Mye.

 

90% av alle die hard OOT-fans lker spillet mest på grunn av nostalgien. Men jeg spilte gjennom begge spillene i 2003, og jeg syntes Wind Waker var minst 3 ganger bedre enn OOT.

 

Dette er hva WW gjør bedre enn OOT:

Større områder, finere farger, tøffere plott og deiligere musikk (Dragon Roost Island <3).

 

Men Ocarina Of Time er sykt genialt, nonetheless.

selvsagt er det ikke bare på grunn av nostalgien.

OOT har et genialt plott som fanger enhver, plottet er jo bare konge, og alle mulighetene i spillet som vanlig, og selvsagt gameplayet som ruler, man kan spillet det spillet så sinnsykt mange ganger gjennom og ikke bli lei, jeg kan alle banene utenatt men hadde jeg begynt på det igjen, hadde det vært like fett, like utfordrende som før.

 

men selvsagt så er alt smak og behag, noen liker musikk som faktisk har musikk, andre igjen liker et kaos av lyder som oppfattes som bråk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...