westli Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Hei! låner en Gamecube av onkelen min. To av spillene jeg låner er Zelda: The windwaker og Ocarina of time. Hvem av disse to spillene er best? Endret 14. juli 2008 av westli Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg hadde mer glede den første gangen jeg spilte OoC enn første gangen jeg spilte WW. Hvilken som er best er vanskelig å si om man sammenligner dem i ettertid. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Dei stiller i to seperate klassar spør du meg. Edit: Båe spela er enormt gode på litt forskjellige måtar Endret 12. juli 2008 av aspic Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Ocarina of time. Lenke til kommentar
westli Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 kanskje litt mer begrunnelser til hvorfor den ene er bedre enn den andre hjelper litt mer på valget .. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) folk, ikke tenk på første gangen dere spilte det, tenk at dere ikke har spilt noen av dem, hvilken ville du fått mest glede ut av NÅ? Endret 12. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Wind Walker er favoritten av de to. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 wind waker har en GIGANTISK verden (største på forrige gen, altså større en gow og gta) og seilinga er episk i seg selv, helt tatt ut av content (mye mer i content). det har noe humor, og ser lekkert ut. samt har det alt det brae med ooc. (du spurte hvorfor den ene er bedre enn den andre) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Syns fortsatt ocarina of time er best. Hele spillet er bare episk. Storyen, helten, måten spillet er bygdt opp på, hulene, siste bossfight osv. Var mange ting jeg ikke likte med Wind Walker. Bland annet syns jeg (og jeg vet millioner av mennesker er uenig med meg) at seilinga var helt på trynet. Jeg likte ikke alt vannet, jeg likte ikke tegneserie stilen, og jeg føler at rent bortsett fra alt det jeg merkelig nok misliker så er hele spillet helt likt OOT. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 vel, trådstarter har blood+ avatar, så er ganske sikker på at han ikke har noe i mot anime-stilen i spillet. og det med seilinga er jeg også helt sikker på at han ikke har noe i mot=Þ (men det vet nok du også, tipper jeg) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Det har da strengt talt lite med saken og gjøre. Han spurte om meninger og jeg ga ham min. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) nei nei, mente det ikke som at du har dårlig smak, mente det til trådstarter, og at jeg tror han vil foretrekke wind waker. Endret 12. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Men herregud mann! Du låner båe spela?! Då speler du gjennom båe spela og gjer opp di eiga meining! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 most likley skal han låne den for en kort periode, så han rekker bare 1. (tipper, vet ikke) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Han låner ein GAMECUBE av ONKELEN sin. Det er vel begrenset med gc-avhengige onklarar rundt om i landet håpar eg? Om guten står litt på no i sommarferien vil han nok verte ferdig til ferien er over Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 er nok sant det, spill begge 2!! (da foreslår jeg at du starter med ooc pga timeline-en) Lenke til kommentar
westli Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 regner med å låne denne GC'en omtrent så lenge jeg vil Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Typisk onklar Så spel gjennom båe spela og gjer opp di meining av kva spel du synes var best. Smaken er som baken veit du Endret 12. juli 2008 av aspic Lenke til kommentar
westli Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Mye av poenget med tråden var hvem jeg skulle begynne med.. Vet det var dumt av meg å ikke forklare det bedre. Så utifra hva jeg forstår så bør jeg begynne med OOT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå